Ako nakupovať

Nakupovanie v našom internetovom obchode je jednoduché, napriek tomu vám tu predkladáme zjednodušený návod, ako pri nákupe postupovať.

 

krok č.1
Výber produktu a vloženie do košíka.

 11

 

krok č.2
Prechod do košíka.

 22

 

krok č.3
Súhrn položiek košíka a miesto pre vloženie zľavového kupónu, ak ho máte.

 1- Výber dopravcu, alebo osobného vyzdvihnutia.

2- Výber spôsobu platby.

 

33

 

 44

 

krok č.5
Priestor pre vpísanie doručovacej a fakturačné adresy a finálne odoslaní objednávky.

HOTOVO.

 ********************************************************************************************************************************

 Detailný popis procesu nákupu na stránke www.nakup365.sk

1) VYBRAŤ TOVAR MÔŽETE NIEKOĽKÝMI SPÔSOBMI:

Fulltextem- názov tovaru zadajte do políčka vyhľadávania na hornej lište a stlačte tlačidlo s lupou - požadovaný produkt bude vyhľadaný pomocou fulltextového vyhľadávania.
Podľa typu produktov- výberom v horizontálnom menu
Nie ste si istí, vhodnou voľbou tovar pre vašich blízkych alebo neviete ako ho objednať? Kontaktujte nás e-mailom: info@nakup365.sk - poradíme Vám!

2) DETAILNÉ INFORMÁCIE O TOVARE

Po kliknutí na obrázok alebo názov sa dostanete na stránku zvoleného produktu, kde sa dozviete podrobné informácie - ceny, dostupnosť, kód produktu, podrobný opis, môžete si pozrieť detailnú fotografiu atď.

3) VLOŽENIE TOVARU DO KOŠÍKA A ZMENA POČTU KUSOV

Pokiaľ chcete vybraný tovar kúpiť, kliknite na tlačidlo "Do košíka". Potom budete môcť pokračovať v nákupe, alebo prejsť k objednávke do košíka. V košíku sa zobrazí prehľad objednaného tovaru (obrázok tovaru, názov tovaru, množstvo, cena) a formulár na výber dopravy a platby, ktorý je potrebné vyplniť pre úspešné dokončenie vášho nákupu. Ak si prajete zakúpiť viac kusov od vami zvoleného tovaru, vyberte v rámčeku "Množstvo" vami požadovaný počet kusov. Tovar sa do košíka automaticky vloží a prepočíta sa cena.

 

4) PRIDANIE ĎALŠIEHO TOVARU DO NÁKUPNÉHO KOŠÍKA

V prípade, že chcete do vášho nákupného košíka pridať ďalší tovar, pokračujte rovnako ako v bode 3, teda vyberiete tovar a v detaile produktu kliknete na tlačítko "Do košíka". V priebehu nakupovania môžete kedykoľvek zobraziť obsah Vášho nákupného košíka pomocou odkazu "KOŠÍK" (v hornej časti stránky vpravo). Tovar vložený v košíku ešte neznamená nákup, ten prebehne až po vyplnení a odoslaní objednávkového formulára.

5) ODSTRÁNENIE TOVARU z nákupného košíka

Pokiaľ chcete niektorý tovar z nákupného košíka odstrániť, stačí stlačiť ikonu krížika u danej položky a tovar sa z košíka odstráni.

6) ODOSLANIE OBJEDNÁVKY

Pozorne skontrolujte, či zodpovedá typ, množstvo a cena vami vybraného tovaru. Zvoľte spôsob dopravy (Slovenská pošta, DPD, osobný odber) a vyberte platbu (Dobierka, Bankový prevod, hotovosti pri osobnom odbere, platby cez platobnú bránu GoPay). Starostlivo vyplňte kontaktné údaje - meno, priezvisko, adresu, telefón a email.

Potom kliknite na tlačidlo "Odoslať objednávku".

V prípade, že sú všetky údaje vyplnené správne, bude objednávka odoslaná.

7) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Potvrdenie vašej objednávky s jej kompletnou rekapituláciou vám bude zaslané na emailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávkovom formulári. Pokiaľ nájdete akúkoľvek nezrovnalosť, obratom nás informujte. Budeme tak schopní pred odoslaním vašu objednávku opraviť.

8) SPÔSOBY PLATBY

1) DOBIERKA
Najbežnejšie používaná platobná metóda. Doručovateľovi uhradíte čiastku, ktorá je uvedená vo vašej objednávke, a to v okamihu doručenia a prevzatia tovaru. Dobierka je spoplatnená sumou 0,88 Ek pri doprave Slovenskou poštou.

 

2) BANKOVÝ PREVOD
Platbu môžete uskutočniť vopred bankovým prevodom na náš účet. Po odoslaní objednávky sa zobrazia údaje potrebné pre prevod peňazí - čiastka, číslo nášho účtu, variabilný symbol. Tieto informácie vám budú zároveň zaslané v potvrdení objednávky na váš email. Po vykonaní platby nám sú peniaze na účet pripísané v priebehu 1-3 pracovných dní.
Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky od doručovateľa potom už nič neplatíte.

3) hotovosti pri osobnom odbere
Pri osobnom odbere v Neratoviciach na adrese: Na Výsluní 1348, 277 11- nie je možné platiť v hotovosti.

Spôsoby platby realizované cez GoPay

Bankový prevod - Sporopay
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu v Komerční banke. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania Komerční banky - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

Bankový prevod - MONETA Money Bank
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu v MONETA Money Bank. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania MONETA Money Bank - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

Bankový prevod - Fio banka
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu vo Fio banke. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania Fio banky - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

Bankový prevod - Sberbank
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu vo Sberbank. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania Sberbank - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

Bankový prevod - Platba 24
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu v Českej sporiteľni. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania Českej sporiteľne - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

Bankový prevod - mPeníze
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu v mBank. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania mBank - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

Bankový prevod - ČSOB
Ide o zjednodušenie bankového prevodu pre majiteľa účtu v ČSOB. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla "Uskutočniť platbu" presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania ČSOB - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

PaySec
Konto PaySec je moderný systém pre rýchle a bezpečné nakupovanie na internete. Pomocou predplateného konta ( 'elektronickej peňaženky') môžete v reálnom čase platiť za zakúpené produkty. Nevystavujete pritom svoje osobné údaje ani číslo kreditnej karty žiadnemu nebezpečenstvu a transakcia prebehne online behom okamihu.

Bankový prevod - Era banka
Jedná sa o online platbu pre majiteľa účtu v Era banke. Po odoslaní objednávky budete pomocou tlačidla 'Uskutočniť platbu' presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania Era banky - tu autorizujete platbu. Peniaze nám sú pripísané v priebehu niekoľkých minút. Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (pokiaľ je skladom). Pri prevzatí zásielky potom už nič neplatíte.

 

9) DODACIE A DOPRAVNÉ PODMIENKY PRE SR

Ku každej objednávke účtujeme balné a poštovné podľa aktuálneho cenníka.

Vami objednaný tovar, ktorý máme na sklade, odosielame v deň objednania (pri objednaní v pracovný deň do 16 hod.), Alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ tovar nie je na sklade, riadia sa dodacie lehoty údajom "Doba dodania", uvedeným pri každom produkte. Pokiaľ by mala byť dodacia lehota dlhšia, budeme vás kontaktovať.

SLOVENSKÁ POŠTA - doručenie na adresu

U objednávky účtujeme poštovné, ktoré robia €5,54

Slovenská pošta vám doručí vašu zásielku už nasledujúci pracovný deň. Bude vás tiež informovať prostredníctvom SMS alebo emailom o prevzatie a doručovanie zásielky. V deň odovzdania zásielky Slovenskej pošte ste tiež z našej strany informovaný emailom.

Pokiaľ nebudete zastihnutý doma, obdržíte od Slovenskej pošty oznámenie o uloženej zásielke. Zásielka bude na pošte uložená 7 dní. Pokiaľ nie je vyzdvihnutá, vracia sa po 7 dňoch naspäť k nám. Za opätovné zaslanie účtujeme poštovné.

Odkaz pre sledovanie vašej zásielky nájdete tu: On-line sledovanie balíku Slovenskej pošty.

Môžete tiež využiť aplikáciu Slovenskej pošty pre chytré telefóny, ktorá umožňuje napríklad sledovanie zásielky alebo vyhľadanie pošty Aplikácia pre iPhone a Android.

 Ovtaracia doba e-shopu. 

Po - Pá 8:00 - 16:00 hod. 

10) ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIE

Našim zákazníkom poskytujeme záručnú lehotu v dĺžke 24 mesiacov, ak nie je priamo pri tovare uvedená lehota dlhšia.

Na šperky vyrobené z obyčajného kovu, kože, syntetickej kože, umelej hmoty a textilu poskytujeme záruku v dĺžke 6 mesiacov (v súlade s obchodnými podmienkami nášho dodávateľa).

Ak je na výrobku, jeho obale či v návode vyznačená v súlade s osobitnými právnymi predpismi lehota na použitie, skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty.

Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu alebo konečnému užívateľovi pri predaji.

Predávajúci poskytuje záruku za akosť a úplnosť dodávky. Tovar je dodávaný so zárukou maximálne na 24 mesiacov. Ak zistí kupujúci pri prevzatí tovaru vady, musí tieto skutočnosti oznámiť vždy na email: info@nakup365.sk, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

V prípade výskytu kazov z výroby, pri spracovaní alebo na materiáli môžete uplatniť záruku do 24 mesiacov od dátumu kúpy za predpokladu, že šperky boli používané správnym spôsobom.

Poškodenie, ktoré vznikajú pri bežnom nosení a pretrhnutí (napr. Retiazky), zlom zaobchádzaní (otlčení, poškriabaniu), nesprávnom používaní (kúpanie so šperkami, nosenie šperkov pri namáhavej fyzickej práci), nehodou, nedbalosťou, nezdařilým pokusom o opravu, chemickým poškodením ( nastrieknutie parfumu, laku na vlasy), poškodenie živlami ako sú voda, oheň, blesk, alebo iný elektrický výboj sú vyňaté zo záruky.

Pokiaľ danej situácie nastanú, šperky Vám samozrejme radi opravíme, ale za finančnú úhradu.

Reklamačný list musí obsahovať dátum dodania tovaru, názov výrobku, reklamované množstvo, popis chyby a návrh na vybavenie reklamácie. Tu nájdete formulár. Predávajúci je povinný vyjadriť sa k reklamácii do 10 dní odo dňa jej obdržania.

Záručná doba začína plynúť prevzatím doručeného tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za nový v záručnej dobe začína záručná doba plynúť znova okamihom prevzatia nového tovaru.

Záručný list

Ak nie je súčasťou tovaru originálny záručný list od výrobcu, nahrádza ho doklad o predaji, ktorý je vždy súčasťou dodávky tovaru.

Uplatnenie reklamácie

Za všetkých okolností sa snažíme zákazníkom vyjsť v ústrety. V prípade, že spotrebiteľ objaví na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, má právo ho u nás reklamovať.

Zašlite reklamovaný tovar (pokiaľ možno vrátane kópie dokladu o predaji, záručného listu, prípadne aj sprievodného listu so stručným popisom vady) na našu adresu. Nakup 365 - e-shop, budova Carlo Romani, Na Výsluní 1348, 277 11 Neratovice, Česká Republika

Adresa pre uplatnenie reklamácie: nakup365.sk - e-shop, budova Carlo Romani, Na Výsluní 1348, 277 11 Neratovice, Čr

Kontakt pre uplatnenie reklamácie:

Email: info@nakup365.sk

Vybavenie reklamácie

Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. V prípade nevybavenia reklamácie v tejto lehote Vám vymeníme tovaru za nový alebo Vám vrátime peniaze podľa Vašej požiadavky.

O spôsobe vybavenia reklamácie je zákazník informovaný emailom formou zápisu v reklamačnom protokole.

Pokiaľ bude reklamácia uznaná, budú Vám náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia.

11) Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Vrátenie tovaru v 14-dennej lehoty

Ako spotrebiteľ máte zo zákona právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní bez udania dôvodu (odstúpiť od kúpnej zmluvy). Ak tovar kupujete ako firma alebo živnostník (tzn. Na daňovom doklade je vaša IČ), právo na odstúpenie vám nevzniká.

LEHOTA PRE VRÁTENIE TOVARU

Trvá 14 kalendárnych dní a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru.
Pre jej dodržanie je rozhodujúce, kedy je nám doručené odstúpenie od zmluvy.
Tovar nám musí byť vrátený do 14 dní od odoslania odstúpenia od zmluvy.
ČO ROBIŤ

Najprv nám e-mailom pošlite informáciu o odstúpení od zmluvy (môžete využiť vzorový formulár) a priložte faktúru.
Tovar uveďte do pôvodného stavu, aby ste predišli možnému primeranému zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.
Najradšej budeme, ak tovar odošlete vrátane pôvodného obnakup365.sk a výplne. Obal síce nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci, napriek tomu však máme právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Tieto náklady posudzujeme individuálne a ako také vám potom môžu byť naúčtované a započítané s čiastkou za vrátený tovar.

neodkladne pošlite na našu adresu: nakup365..sk - e-shop, budova Carlo Romani, Na Výsluní 1348, 277 11 Neratovice


VRÁTENIE PEŇAZÍ

Prebehne najdlhšie do 30 dní od doručenia vráteného tovaru a to rovnakým spôsobom, akým sme od vás platbu prijali, alebo na váš bankový účet.
Vrátime vám peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru zodpovedajúce najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru dopravcom (a to aj v prípade, že ste zvolili iný ako najlacnejší spôsob). To platí len v prípade, že ste dopravu hradili. Ak ste od nás mali poštovné zadarmo, nárok na vrátenie nákladov na dodanie tovaru vám nevzniká.

 

SME TU PRE VÁS!

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať!

Náš ochotný tím je pripravené Vám pomôcť s výberom a realizáciou nákupu každý pracovný deň od 8-12:00 hod.

Email: info@nakup365.sk